metamorfozyJulii i Magdy o stardoll
Obserwatorzy
piątek, 29 kwietnia 2011
metamorfoza-wicia3434(by Juliab01)
Przed-
Całkiem ładnie, ale... Nie!!
Po-
MASAKRA! i to nie chodzi o strój tylko o twoją szafę;)
Przed-
Tak te usta... a make-up yy za dużo wszystkiego;P
Po-
Nie wiem...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz