Obserwatorzy

piątek, 29 kwietnia 2011

metamorfoza-wicia3434(by Juliab01)

Przed-Całkiem ładnie, ale...  Nie!!
 Po-MASAKRA! i to nie chodzi o strój tylko o twoją szafę;)
Przed-Tak te usta... a make-up yy za dużo wszystkiego;P

Po-Nie wiem...

piątek, 15 kwietnia 2011

metamrofoza-Anabelle..(by Juliab01)

Przed-Aha... buty blee, spudnica nie pasuje a bluzka(ki) źle wyglądają;)
Po-W twej szafie jest tyle okropności masz 1stronę i 3/4 strony więc wyszło to ;)
Przed-...
Po-Dałam włoski,żeby powiewały na wietrze tak jakw  wiośnie oczu nie widać i dobrze ;)

niedziela, 10 kwietnia 2011

metamorfoza-MissChelsa55(by Juliab01)

Przed-Wszystko ładnie,ale... buty nie róż do tego nie pasuje ;)
Po-Morskooo!! Fajnie? Mi się podoba;)
Przed-Ładnie tylko ciemno. Zmień kolorystyke;)
Po-Ładnie prawie wszystko niebieskie ;* Zmieniłam kolor i dałam jasny ;D
To makijaż z bliska trochę nie równo sorry ;)

sobota, 9 kwietnia 2011

metamorfoza-Agu789(by Juliab01)

Przed- yy... może być tylko torebka nie pasuje;>
Po 1-Wiosennie mi. Podoba mi się!! A ci ?
 Po 1-Ja ma RUDE WŁOSY!! yea! I KOKARDKĘ!!
Po 2-Elegancko;> twoja szafa jest exstra ;)

 Po 2- Lubie ten fryz .L O V E! a make-up widać?
Po 3-Dziewczyno ty masz tyle ubrań WoW!! Niebiesko;)

















   








 Po 3-Niebiesko!! ładnie?

 Przed-mmoże być;)

metamorofza-Malineczka50(by Juliab01)

Przed-Wszystko fajnie,ale... długo masz ten strój ;)Rada: Zmień strój xd
 
Po:Znalazłam ubrania w tym pokoju co jesteś, a tam było chyba z 20 max. 30 ubrań , a w szafie okropne ;) Chyba widać co i jak ;)
Przed-mmm.... fajnie ;) tylko,żeby zdjąć ozdoby też by było fajnie ;)
Po-Usta pomalowałam 2 szminkami dałam dwie łezki na oko i co może być?

wtorek, 5 kwietnia 2011

Stardoll ma 5 lat !!

Stardoll ma 5 lat ;)
Wraz z Magdą życzę załdze wszystkiego najlepszego i,żeby z nami wytrzymali ^^

niedziela, 3 kwietnia 2011

Metamorfoza- 1Izabela(by Juliab01)

Przed- Z biedu ujdzie;) Oprócz tego płaszcza i rajstop  a tak może być ;)
Po:Czarno xd Łaa ;) Podoba mi się miało być inaczej no, ale ;)

Przed-Bez białego na policzkach, na ustach jasej szminki i okularów. Byłoby lepiej ;)
Po-Nie wiem czemu taki kolor włosów, ale podoba mi  się ;)
Obok jest make-up;) sorry, że nie równy ;)