Przed-Sorry. dziewczyno, ale wyglądasz jak chłopak ;)
Po 1-To jedyne normalnie spodnie jakie nalazłam w twojesz szafie;) chyba może być ;)
Po 2-to mi się bardziej podoba;) Ładnie?
Przed-Chłopak cz. 2 dziewczyno te włsy na kogoś kto ma prawie 3000 sp. Bez komentarza ;)
Po-Króciutkie włosy;) stylowo i ładnie ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz