Zrobiłam taką nowoś na blogu, że ja (Juliab01) będę robiła śmieszne ,dziwne, straszneitp. metamorfozy do tych które będę robiła (jak mi się będzie chciało i dana osoba będzie mieć dużo ubrań kosmwtyków ;)) ok:>?
Eitd:A czasami będę robiła tylko śmieszne dziwne ;)
Obserwatorzy
wtorek, 29 marca 2011
poniedziałek, 21 marca 2011
metamorfoza-l-ena(by Juliab01)





niedziela, 20 marca 2011
metamorfoza-XxLilixMiliXx


Sorry że nie zrobiła make-up, ale nie miałam weny ;)
metamorfoz-Jolcia34(by Julaib01)
sobota, 19 marca 2011
metamorfoza-Yoruichi_5(by Juliab01)
Przed-Całkiem fajniee dużo czarnego trochę czerwieni by się przydało ;)

Po- Mamusiu to pani plomyczek !! ^^ ta metamorfoza mi się udała efekt miał być inny, ale mi się podoba ;)
Przed-Jak do tamtego stroju jest coool ;p
Po-Fryz nie potrzebny, bo go nie widać, a tak to byle co, bo make-up nie potrzebny ;)
piątek, 18 marca 2011
etamorfoza- Linseamer(by Juliab01)

Po-Chciałam zmienić twój styl i zrobić emo, ale cuś nie wyszło (i krzywo nałożyłam buty xd )
Przed-Co tu mówić make-up i nic więcej ;)

Po-Nie wiem ;p taki make-up jak twój tylko biała kredka doszła i róshowa szminka. No i inny fryz ;)))
poniedziałek, 14 marca 2011
^^^
Siemka wiem, że nie robie metamorfoz, ale tak mi sie nie chce że szok. A więc tak opisze dzisiejszy dzień bo mi nudno. Byłym dzisiaj w szkolexD. Pierwszy raz miałam taki zaciesz że ide do szkoly i nawet mieliśmy kartkówe z angola ale i tak zaciesz był. Pytacie się dlaczego? Więc juttro z klasą jade do kina na "Matki w mackach Marsa 3D" Zaciesz jak widzicie nie mija. Teraz powinnam sie pakować ale mi sie jakoś nie chce. Dzisiejszy dzień był beznadziejny. Wróciła pani od w-f i od polaka, była jeszcze kartkówa z matmy, ale my teraz je mamy codziennie bo sie do sprawdziany 6 klas przygotowujemy xD On już za dwa tygodnie oj sory 3 no ale i tak sie boje. ;/
A zresztą czego tu sie bać mieszkam w takiej wiosce że jest tylko jedno gimnazjum, więc mi to zwisa jak napisze no ale sie postaram ...................... chyba. U nas panie są nienormalne !! Baba od polaka mówi żeby najperw pisać wypracowanie z polaka a baba z matmy mówi żeby zadania z matmy . I babe z matmy wkurzamy m,ówiąc, że dlatego się z matmy nie uczymy bo polski xD ale ona i tak wie że żartujemy . Nie uczymy sie oczywiście co niektórzy bo sie nier chce bo z polaka też sie nie uczą ok ide sie pakować bo zapomne a jutro wyjeżdżamy o 7.00 więc musze sie wyspać. No ok to ja kończe papa Jutro napisze jak było na wycieczce papa
A zresztą czego tu sie bać mieszkam w takiej wiosce że jest tylko jedno gimnazjum, więc mi to zwisa jak napisze no ale sie postaram ...................... chyba. U nas panie są nienormalne !! Baba od polaka mówi żeby najperw pisać wypracowanie z polaka a baba z matmy mówi żeby zadania z matmy . I babe z matmy wkurzamy m,ówiąc, że dlatego się z matmy nie uczymy bo polski xD ale ona i tak wie że żartujemy . Nie uczymy sie oczywiście co niektórzy bo sie nier chce bo z polaka też sie nie uczą ok ide sie pakować bo zapomne a jutro wyjeżdżamy o 7.00 więc musze sie wyspać. No ok to ja kończe papa Jutro napisze jak było na wycieczce papa
sobota, 12 marca 2011
Metamorfoza-Mwamp(by Julisb01)
Przed-Wyglądasz bardzo ładnie, brak słów ;) 10/10
Po- Zrobiłam dwie wersje emo i błękitną nie wiem, która jest ładniejsza xp
Z tego zrobiłam wersję pierwszą, a z tego poniżej drugą. Jak widzisz dużo, ale mało :)



Po-To zrobiłam do wersji pierwszej.Jak widzisz zamknęłam usta i dałam tusz i kredkę czarną.Podoba się ?;)
Po 2-Krótka fryzurka niebieska i pasemko na grzywce ;p czarny tusz i znów kredka tylko biała. Sorry, że jest rzęsa sztuczna, ale zapomniałam ją zdjąć ;)
Proszę dodwać się do obserwatorów !!
czwartek, 10 marca 2011
Jest nas coraz więcej!!!! =D
Jak weszłam dzisiaj na stardoll zobaczyłam taką liczbę!!! OMG wielkimi krokami zbliżamy się 100 milionów~~! Z jednej strony się cieszę, bo będzie więcej wspaniałych apartamentów. Lecz z drugiej strony nasz kochny stardoll będzie chodził jeszcze wolniej!!! To masakra!
A co wy o tym sądzicie?
dodawać się do obserwatorów!!!
środa, 9 marca 2011
Przepraszam!
Chciałam poimformować, że teraz będę robić metamorofzę Mwamp, bo ona czeka, aż ją zadziwie, atrochę czasu będę ją robiła ;)
Przepraszam, Juliab01!
Przepraszam, Juliab01!
sobota, 5 marca 2011
metamoefoza-Miss_Asik ( by Juliab01)


A z tego to zrobiłam ;) nie wiele, ale wiele xdd

Przed-Bardzo ładnie wyglądasz jak Lady Gaga. Z nalazłam takie zdjęcie ale z czarną szminką ;* 5/5 ^.^

Po- Wampirek, który krwawi i z wąsikiem ;*
Proszę dodwać się do obserwatorów!!
czwartek, 3 marca 2011
Wybór dnia
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)












