
Przed-całkiem ładnie tylko minus jest za buty, bo są okropnee. ;* Dam 8/10 :)

Po-zrobiła ciebie na sportowo dałam czarną bluzkę i rajstpoy, fajną szarą bluzeczkę, torbe na ramie i słuchawki, żeby wyglądało cool..! Mam nadzieję, że się podoba ^.^

Przed-Co tu mówić tusz i cień. Nie będę oceniać, bo nie ma co;* A i możesz usta ustawić trochę niżej xd
Po-Dałam proste włosy do ramion i trochę koloru ;p Rudy pasuje do ciemnej karnacji, a morski do rudego;) i dodałam okulary czarne, bo brąz by się zlewał :P
Proszę dodwać się do obserwatorów bloga..!

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz