Obserwatorzy

poniedziałek, 28 lutego 2011

Metamorfoza- emilar1997(by Juliab01)


Przed-całkiem ładnie tylko minus jest za buty, bo są okropnee. ;* Dam 8/10 :)





















Po-zrobiła ciebie na sportowo dałam czarną bluzkę i rajstpoy, fajną szarą bluzeczkę, torbe na ramie i słuchawki, żeby wyglądało cool..! Mam nadzieję, że się podoba ^.^
 Przed-Co tu mówić tusz i cień. Nie będę oceniać, bo nie ma co;* A i możesz usta ustawić trochę niżej xd
Po-Dałam proste włosy do ramion i trochę koloru ;p Rudy pasuje do ciemnej karnacji, a morski do rudego;) i dodałam okulary czarne, bo brąz by się zlewał :P

Proszę dodwać się do obserwatorów bloga..!

niedziela, 27 lutego 2011

metamorfoza- Nathana7( by Juliab01)

Przed-wyglądasz bardzo ładnie kolor dobrany do siebie dobry makijaż tylko dam ci 9/10, bo buty są ładne, ale coś mi nie pasią xd
 
Po-dałam wszystko kolorystycznie mam nadzieję, że się podoba xd
 
Przed-Co tu mówić jak są tylko włosy i chyba 2 tusze, nie będę oceniała
 
Po-To też pod kolor;)) kredka czarna i kontur oraz szminka z luxe i nic więcej xdd
Proszę dodawać się do obserwatorów!!

sobota, 19 lutego 2011

METAMORFOZA MISS_SELENA1999 (MAGDAMAGDA1998)


Ten screen był roiony dzisiaj, więc inaczej wygłądasz. Kolor włosów nie pasuje bo brwi(jak ktoś nie widzi brwi są brązowe) niestaranny make-up, włosy za wysoko. Chyba gdy to robiłaś bardzo cie spieszyłaś =) A więc daje y.. 6/10




A więc tak, zmieniłam kolor włosów, aby pasował do brwi, usta pomalowałam szminką, na oczka nałożyłam klasyczny makijaż + fioletowy cień u dołu. Całość wygłąda dobrze











Juz dawno tak nie wyglądasz, bo tego screena zrobiłam jakiś tydzień temu. Ok teraz co mi się nie podoba: kapeluszż taki mam, ale do tej fryzury na pewno nie pasuje, połyskują ce leginsy nie pasują do tak delikatnej bluzki czy tak tuniki jak kto woli. Moja ocena to 5/10










To moja wizja ciebie. Może ci się nie podoba, ale ja sądzę, że jest ok ;) A więc podoba się?

Nowości

Poztanowiłam wprowadzić na nasz blog jakie ciuszy są modne czyli "wybór dnia" i coś takiego jak kto jest najpiękniejszy z Polski. Będziemy to komentować, a na razie dodam metamorfozę Miss_Selena1999. Pozdro. =) magdamagda1998

piątek, 18 lutego 2011

Spoilery!

 
Są nowe spoilery podobają wam się.? mi nawet nawet xdd

Nowa lalka dla ss Angie Harmon

Angella Michelle Harmon- urodziła się 10 sierpnia 1972 roku w Dallas, jest amerykańską aktorką i modelką.
Stała się rozpoznawalną modelką w 1990r. i rozpoczęła karierę jako telewizyjna gwiazda występując  w Baywatch Nights oraz Law & Order.
 

Wszystko dla ss (magdamagda1998)


A więc tak. Z tej wiadomości wynika, że keżdy kto doładuje ss do 20 lutego otrzyma dwie szminki z luxe: żółtą i pomarańczową. No cóż, admin chce więcej kasy, więc tak chce nas zachęcić. Ja sądzę, że pomysł jest dobry, ale kolory są słabe.
A co wy sądzicie, kupicie doładowanie lub dodatkowe stardolary?

Wiadomość

Cześć to ja magdamagda1998 bardzo przepraszam, że tak długo nic nie pisałam, ale obiecuje, że to się zmieni. W tym tygodniu miałam dużo na głowie i mam nadzieję, że mi wybaczycie =) Pozdrawiam

niedziela, 13 lutego 2011

metamorfoza magdamagda1998( by Juliab01)

 
Przed-Można to podzielić na 2 grupy:pp buty i sukienka lub torebka i narzuta hb : ))  Gdyby nie było tego hb było by lepiej:pp Daje 4/10
 
Po- nie miałam weny, bo robiłam to późno wieczorem :) więc to chyba tylko tyle : )) 
 
Przed-Tu jest o wiele l4piej naprawdę : ) Dam 8/10, bo usta są za wysoko:)
 
 Po- prawie to samo co wcześniej, ale zmieniłam fryz i ta szminka nie chciałam połysku, ale kolor ładny:pp

metamorfoza- Magaq( by Juliab01)

 Przed- tutaj pasuje do siebie tylko bluzka i torebka, a reszta nie: ) Daje 5,5/10;pp
 
Po- Dałam czerwoną bluzkę i czerwone glany dla mnie b. pasuje a spodnie dałam w kratkę, które mi się podobają :pp
Przed- całkiem, całkiem może być ale coś mi się tu nie podoba:PP może trochę za dużo stylku emo:pp Daje 8/10
 
Po- To moja propozycja połączyłam styl dziewczynki i nastolatki : )


Proszę dodawać się do obserwatrów!!

sobota, 12 lutego 2011

Penthouse tańszy o 50 sd!!



Uwaga!!! Penthause są teraz tańsze o 50 sd!!! To świetna sprawa i duża promocja. A więc kogo na to stać jest ss i jeszcze go nie ma to proszę sie spieszyć!! Oferta jest ważna tylko dwa tygodnie!! Jak na razie admini się starają ciekawe co jeszcze dla nas przygotują... Ja czekam z niecierpliwością.. ;) A wy ?

METAMORFOZA SPORTOWAPACI (MAGDAMAGDA1998)


Nic mi sie nie podoba. Nie pisze co bym zmieniła albo napisze: zdjełabym rzęsy, nos, usat (kształt i kolor), brwi i kolor włosów_ (nie pasuje do brwi._)





No cóż jak to wszystko będzie ok jak zmienisz to co napisałam wyżej. Nie masz kosmetyków, więc nie mam pola do popisu, ale tak może być xD







Jest nawet nieźle ;P Tylko jakaś kurteczka jest potrzebna i inne spodnie, bo te są okropne;) 4/10











To moja propozycja przydałaby cię tu jakaś kurteczka, ale tak też jest ok ;P

czwartek, 10 lutego 2011

METAMORFOZA LOLINA_25 (MAGDAMAGDA1998)


Doll wygląda delikatnie i dziewczęco. Tylko brwi są za bardzo "włochate". xD 9/10







A to moja wersja ciebie xD Oczy pomalowałam podobnie, tyle, że użyłam innych kolorów. Usta


pomalowałam delikatną szminką i dodałam kolczyki hb. Oraz piepszyk na szyi i przyciemniłam


włosy. ;P Całość wygląda dobrze xD










Podoba mi się twoja wersja. Zabrakło mi tu jakiegoś dodatku np. kurteczki lub torebki. 8/10


















NO I JAK ? nIE MIAŁAM WENY NO ALE stworzyłam coś takiego ;P Podoba się? <3

środa, 9 lutego 2011

MAETAMOFROZA JULIAB01 (MAGDAMAGDA1998)


Tu mi sie tylko usta (kształt) podoba, a reszta do wymieny a i twarz jest ładna (kształt). Więc musisz zmienić włosu, kolor ust i oczu ;P 3/10




A to jest moja proporycja xD > Wiem, że i tak nie najlepiej wygląda, ale jak zmieni cześci twarzy będzie ok ;P







Nigdy nie byłaś ss, więc jest ok, ale te buty i bluzka nie zdzierżexD Ogólnie jest poprawnie 5/10






Podoba się ? <3

wtorek, 8 lutego 2011

Przepraszam

Przepraszam, ale nie mogę na razie robić metamorfoz bo coś mi paint się nie otwiera : ( nie mm pojęcia dlaczego : c jutro przyjedzie moja starsza siostra to może zaradzi na to : )
                                                      

                                                                                                       pozdrawiam Juliab01

niedziela, 6 lutego 2011

Metamorfoza asiula2342 (magdamagda1998)

To moja wersja ciebie za tare miesięcu, bo jeszcze nie możesz mieć tej fryzurki. Przydałby się make-up, ale nic nie masz z kosmetyków, więc niech tak zostanie


To jest twoja propozycja, która mi się nawet podoba tylko gdzie indziej umieściłabym piepszyk a tak jest ok =) 8/10


A to jest moja propozcja wcześniej było chyba ładniej, ale masz mało ciuchów i nie miałam co wymyślić, więc tak też może być xD











Przeprszam, że tak mały obraz, ale się dopiero ucze xD A więc przeglądając twoją szafę to ten strój jest naprawdę niezły niemasz dużo rzeczy i ten strój chodź skromny jest kolorystycznie pasujący do siebie 9/10

Podoba się?












sobota, 5 lutego 2011

metamorfoza-Miss.Kadzia (by Juliab01)

pięknie, cudnie brak słów 10/10

Dałam tatułaż zrobiony przez Miss.Kadzia marynarkę i reszta to zwyczajny stroj : )
 
Brak słów (znowu) 10/10

makijaż prawie taki sam tylko zmienilam fryz i dałam wstążke : )

Nowa lalka na stardoll- Diana Agron


Diana Agron. Ur. 30 kwietnia 1986 we Savannah.  Amerykańska piosenkarka i aktorka telewizyjna, znana głównie z roli cheerleaderki Quinn Fabray, granej w popularnym musicalowym serialu stacji FOX, Glee.